Déplacement du slot 'base' pour une utilisation plus commode par js.
[Plinn.git] / skins / ajax_scripts / ajax_form_manager.js
index 508a4f9..8b51b2e 100644 (file)
@@ -175,10 +175,10 @@ FormManager.prototype.replaceElementByField = function(evt) {
                var tabIndex = ob.tabIndex;
                var text;
                if (ob.firstChild && ob.firstChild.className === 'hidden_value') {
-                   text = ob.firstChild.innerHTML;
+                       text = ob.firstChild.innerHTML;
                }
                else {
-                   text = ob.innerHTML;
+                       text = ob.innerHTML;
                }
                disablePropagation(evt);
                var parent;
@@ -424,7 +424,7 @@ FormManager.prototype.loadResponse = function(req) {
        var onAfterPopulate = this.onAfterPopulate;
        onAfterPopulate();
        this.scrollToPortalMessage();
-  history.pushState(absolute_url(), document.title, absolute_url());
+       history.pushState(absolute_url(), document.title, absolute_url());
 };
 
 FormManager.prototype.scrollToPortalMessage = function() {
@@ -481,43 +481,43 @@ function smoothScroll(from, to) {
 
 /* adapted from http://xahlee.info/js/js_shake_box.html */
 function shake(e, distance, time) {
-    // Handle arguments
-    if (!time) { time = 500; }
-    if (!distance) { distance = 5; }
-
-    // Save the original style of e, Make e relatively positioned, Note the animation start time, Start the animation
-    var originalStyle = e.style.cssText;
-    e.style.position = "relative";
-    var start = (new Date()).getTime();
-
-    // This function checks the elapsed time and updates the position of e.
-    // If the animation is complete, it restores e to its original state.
-    // Otherwise, it updates e's position and schedules itself to run again.
-    function animate() {
-        var now = (new Date()).getTime();
-        // Get current time
-        var elapsed = now-start;
-        // How long since we started
-        var fraction = elapsed/time;
-        // What fraction of total time?
-        if (fraction < 1) {
-            // If the animation is not yet complete
-            // Compute the x position of e as a function of animation
-            // completion fraction. We use a sinusoidal function, and multiply
-            // the completion fraction by 4pi, so that it shakes back and
-            // forth twice.
-            var x = distance * Math.sin(fraction*8*Math.PI);
-            e.style.left = x + "px";
-            // Try to run again in 25ms or at the end of the total time.
-            // We're aiming for a smooth 40 frames/second animation.
-            setTimeout(animate, Math.min(25, time-elapsed));
-        }
-        else {
-            // Otherwise, the animation is complete
-            e.style.cssText = originalStyle; // Restore the original style
-        }
-    }
-    animate();
+       // Handle arguments
+       if (!time) { time = 500; }
+       if (!distance) { distance = 5; }
+
+       // Save the original style of e, Make e relatively positioned, Note the animation start time, Start the animation
+       var originalStyle = e.style.cssText;
+       e.style.position = "relative";
+       var start = (new Date()).getTime();
+
+       // This function checks the elapsed time and updates the position of e.
+       // If the animation is complete, it restores e to its original state.
+       // Otherwise, it updates e's position and schedules itself to run again.
+       function animate() {
+               var now = (new Date()).getTime();
+               // Get current time
+               var elapsed = now-start;
+               // How long since we started
+               var fraction = elapsed/time;
+               // What fraction of total time?
+               if (fraction < 1) {
+                       // If the animation is not yet complete
+                       // Compute the x position of e as a function of animation
+                       // completion fraction. We use a sinusoidal function, and multiply
+                       // the completion fraction by 4pi, so that it shakes back and
+                       // forth twice.
+                       var x = distance * Math.sin(fraction*8*Math.PI);
+                       e.style.left = x + "px";
+                       // Try to run again in 25ms or at the end of the total time.
+                       // We're aiming for a smooth 40 frames/second animation.
+                       setTimeout(animate, Math.min(25, time-elapsed));
+               }
+               else {
+                       // Otherwise, the animation is complete
+                       e.style.cssText = originalStyle; // Restore the original style
+               }
+       }
+       animate();
 }
 
 }());